OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Västerås stad - Västmanlands största arbetsgivare. Vi är 11 000 kollegor som tillsammans får en hel stad att fungera. Vi vet att det är i våra möten vi kan göra skillnad, oavsett om det är i våra verksamheter eller digitalt. Därför är vår värdegrund Alltid bästa möjliga möte en viktig del i vårt uppdrag. För att få en stolt och välfungerande stad och nå vår vision om staden utan gränser vill vi också att våra medarbetare ska spegla mångfalden i samhället.
Individ- och familjeförvaltningen jobbar hårt för att ligga i framkant inom vårt verksamhetsområde. Vi har engagerade och kompetenta medarbetare som varje dag gör skillnad för våra klienter. Vi sitter i moderna lokaler i socialtjänstens hus nära stationen i Västerås. Vi har en aktivitetsbaserad arbetsplats.
Till Individ- och familjeförvaltningen söker vi dig som vill hitta ett interimsuppdrag och har bred erfarenhet av HR arbetet inom kommunal verksamhet. För att lyckas i rollen tror vi att du har några års erfarenhet av att stötta chefer i kommunal verksamhet med breda HR-frågor och att du gärna varit delaktig i lönerevisionsarbete.
Vi söker dig som är kommunikativ, strukturerad och samarbetsorienterad. Vi ser gärna att du har akademiska meriter inom relevant område.
Uppdraget är på interimsbasis med start omgående, omfattning heltid.
Är du den vi söker? Vi arbetar löpande med rekryteringsprocessen, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Arena Personal, Regionchef Norr Helene Aspensjö 072-6014093.