OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prime Professional söker en HR konsult på heltid med inriktning rekrytering för kunduppdrag i Gävle.
Uppdragets omfattning är ca 6 månader.
Arbetsuppgifter
Ansvar för hela rekryteringsprocessen som omfattar behovs- och kravprofilsanalys, utformning av annons och annonseringsplan, tidplan, urvalsarbete, intervjuer, tester, referenstagning samt uppföljning av genomförd rekrytering.
Säkra kandidatens upplevelse genom hela rekryteringsprocessen i syfte att ständigt vara en attraktiv arbetsgivare.
Samarbetar med alla sektorer och skräddarsy lösningar för att skapa mervärde och effektiva processer.
Ansvara för utbildningsinsatser och presentationer inom rekryteringsområdet i olika forum.
Kvalificerat stöd till chefer i rekrytering
Vem är du?
Högskoleutbildning inom HR och rekrytering eller annan utbildning och arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering, något eller flera rekryteringssystem, gärna vara vara certifierad av personlighetstester.
Erfarenhet av chefsrekrytering
Körkort - B
Företagsbeskrivning
Prime Professional bemannar och rekryterar till arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige.
Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning.
Är du en engagerad och driven person? Vi ser fram mot att få kontakt med dig.
Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se