OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du med att ge råd och vägledning inom HR kopplat till systemstöd? Är du redo att axla en viktig roll med mycket ansvar och stora påverkansmöjligheter? Euronetics erbjuder nu en spännande tjänst där du bidrar till samhällsnytta och samtidigt har stor chans till personlig utveckling.
Om företaget
Euronetics utvecklar bland annat ett av marknadens största och mest heltäckande bokningsverktyg Vikariebanken® som effektiviserar förmedlingen av vikarietjänster. Snart lanseras även vår senaste produkt Schemabanken® för bemanning och schemaplanering av ordinarie personal.
Utifrån vårt motto om att alltid utgå från kundens behov, har vi byggt webbaserade, kundanpassade system som är lätta att lära sig. Vi har mycket gott renommé och goda referenser!
Dina arbetsuppgifter
Kunderna finns främst inom offentlig sektor, både kommuner och regioner. Du bygger långsiktiga relationer och identifierar löpande behov hos kunderna. Som konsult hjälper du våra kunder att hitta bra lösningar– både kring hur de jobbar i systemen och i sina processer med fokus på bemanning, schemaplanering, rekrytering, uppföljning, statistik m.m. Vidare hjälper du chefer med HR-relaterade frågor, viss projektledning, uppföljningar och håller utbildningar i systemen.
Systemen är redan mycket uppskattade och det finns god potential för fortsatt utveckling. Här blir en nära relation med kunder extra viktigt för att fånga upp de behov som gör att både Vikariebanken® och Schemabanken® möter även framtidens krav. Detta görs i nära samarbete med Euronetics ledningsgrupp, utvecklingsavdelning, support och sälj.
Här har du chansen att kunna påverka din roll i ett expansivt företag med goda framtidsutsikter. Vi vill att du tar med dig din erfarenhet, dina idéer samt din kompetens och skapar en intressant position, både för dig själv och för Euronetics.
Din profil
För att bli framgångsrik i rollen tror vi att du har en akademisk examen inom HR. Du har troligtvis arbetat några år i större organisationer där erfarenhet av offentlig sektor är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlighet. För att trivas i rollen är du självgående och motiveras av långsiktiga relationer och organisationsutveckling. Du är ansvarsfull och förtroendeingivande samt drivs av att kontinuerligt skapa, utveckla och förbättra ditt arbetssätt för att öka kundnyttan.
Ansökningsförfarande
Vi tillämpar löpande urval, detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vänta därför inte med att söka. Logga in eller registrerar ditt CV på www.skill.se
Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Pehr Gilén på Skill, 013-473 20 65 alt. pehr.gilen@skill.se