OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!Adecco Office & HR i Stockholm söker nu en HR- Koordinator till uthyrningsuppdrag hos en av sina intressanta kunder. Vem söker vi?Vi söker dig som har läst PAO-programmet och har flera års erfarenhet av administrativt personalarbete gärna från en internationell miljö.Som person är du engagerad, ordningsam och strukturerad med förmågan att arbeta självständigt samt avslutar åtagna uppgifter.Vi söker en person med hög grad av social kompetens och ett professionellt och förtroendeingivande arbetssätt.Du ska ha erfarenhet av fackliga förhandlingar samt arbetsrätt, det är också meriterande om du har arbetat med outsourcing lösningar. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta brett med olika HR relaterade frågor och vara ett dagligt stöd till cheferna. Tjänsten ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider .Som konsult är du anställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens. Intresserad?Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via annonsen som ligger under HR- konsult.