OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven, lösningsorienterad och ansvarstagande person som brinner för att skapa en bra kandidatupplevelse? Tveka i så fall inte på att söka via länken nedan!
Om bolaget
Detta är ett bolag inom byggbranschen som brinner för är att leverera service utöver det vanliga och tillhandahålla en problemlösning av världsklass. Företagskulturen är något som bolaget värderar högt och är väldigt stolta över. Det är en familjär stämning på företaget och de befinner sig i en dynamisk och föränderlig utvecklingsresa.
Om tjänsten
Här får du chansen att vara med och bidra till framgång och tillväxt i bolaget. I rollen finns det en stor utvecklingspotential och möjlighet att växa inom företaget. Som HR-koordinator med rekryteringsansvar arbetar du verksamhetsnära och i rekryteringsarbetet kommer du att sitta med den fullständiga rekryteringsprocessen tillsammans med rekryterande chef, allt från annonsskrivning till intervjuer och referenstagning. Bolaget vill satsa på dig och din utveckling och denna möjlighet kan på lång sikt innebära att du verkligen får växa inom HR.
Utöver rekryteringsdelen är det en koordinerande roll där du bland annat kommer arbeta med:
- Anställningsavtal
- Förmånsportalen Benify
- Utveckla verksamheten inom exempelvis employer branding, samordna aktiviteter och nätverkande
- Övrig HR-administration
Om dig
För att lyckas i rollen tror vi att du har en positiv inställning och ett stort engagemang och driv när det kommer till rekrytering. Vidare har du kunskap och gärna praktisk erfarenhet av den fullständiga rekryteringsprocessen. Du är en relationsbyggare som älskar mötet med människor i kombination med fokus på resultat.
Det är viktigt att du kan agera prestigelöst, hjälpsamt och alltid med ett fokus på och intresse av att lösa problem. I ditt arbete har du en god struktur och är organiserad i ditt arbetssätt. Du är duktig på administration och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Vi ser gärna att du har en bakgrund inom service. Du har förhoppningsvis ett intresse av att på sikt utveckla dig vidare inom fler HR-områden.
Kvalifikationer
- Utbildning inom HR eller motsvarande
- Erfarenhet av personalarbete och rekrytering
- Flytande svenska i tal och skrift
- B-körkort
Tillträde, omfattning och anställning
Denna roll är på heltid med kontorstider måndag till fredag, arbetstiderna är mellan 07:00 - 16:00. Bolaget är beläget i Västerort i Stockholm. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med goda chanser att bli övertagen av vår kund.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445