OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Start-Up söker nu en kommunikativ, social och driven person till vårt huvudkontor för en rolig och varierande tjänst som HR & löneadministratör under ca 16 månader. Du kommer utgöra en central funktion på huvudkontoret i ditt ansvarstagande för lön, HR och administrativa uppgifter. Du kommer även att vara ett dagligt stöd och en kontakt för dina medarbetare ute på uppdrag samt ha viss kontakt med kunder och leverantörer.
På Start-Up utvecklas vi ständigt, både för att möta kunders krav och för att det inspirerar oss. Vi arbetar konstant med att bredda vår kompetens. 15 år i rad har antalet Start-Up-konsulter ökat varje år. Genom att handplocka personal med hög teknisk och social kompetens har vi vuxit till över 60 anställda. Det gör oss till ett av Sveriges större konsultbolag inom energi. Våra konsulter har huvuddelen av sina uppdrag i Sverige men utför även uppdrag i alla världsdelar.
Dina arbetsuppgifter innefattar:
Lön (Visma lön 600) ansvara för hela löneprocessen, från tidrapport till skattedeklaration
Administrera tidredovisning och systemansvar för Milltime.
Bokföring och kontering av utlägg
HR
Nära samarbete med VD och ekonomi
Vi söker dig som:
Är öppen och social
Har en god kommunikativ förmåga och formulerar dig väl i tal och skrift
Har en vilja och förmåga att driva uppgifter, utveckla och förbättra
Är strukturerad i ditt arbetssätt och slutför påbörjade uppgifter
Är van att arbeta självständigt
Har goda datakunskaper och är van vid att arbeta i Office-paketet
Har god erfarenhet och kunskap i Visma Lön
Har minimum en avslutad gymnasieutbildning inom ekonomi
Har minimum två års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Har kännedom om gällande arbetsrätt
Ser det som naturligt att ibland få rycka in och hjälpa till med andra kontorsgöromål
Vi ser det meriterande om du har kunskap i tidredovisningsprogrammet Milltime.
Vill du arbeta på ett personligt och växande företag i en miljö som präglas av en prestigelös och lättsam laganda är det här arbetsplatsen för dig. Är du en social och driven person som vill utvecklas är det din ambition, kompetens och dina resultat som formar din roll. Vi är i en dynamisk fas och välkomnar dig som vill växa med företaget.
Tillträde: Så snart som möjligt
Lön: Fast månadslön
Omfattning: Vikariat heltid 16 månader.
Då vi arbetar med löpande urval får du gärna skicka in din ansökan så snart som möjligt.
I denna rekrytering samarbetar Start-Up med Ivy Talents. Selektering av ansökningar och intervjuer hålls löpande, så tveka inte att söka tjänsten redan idag.
Du söker tjänsten genom att skicka din ansökan via ”Ansök” knappen. Vid frågor om tjänsten ring ansvarig Emil , emil@ivytalents.se. Välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666