OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som HR Löneadministrationskonsult hos vår kund i Lund kommer du att ingå i ett HR Reward-team, en integrerad del av vår kunds HR Service Center.
Uppdraget är på heltid och löper fram t.o.m. den 31 augusti.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Korrekt inmatning av underlag till löneleverantören
* Professionell hantering av lönerelaterade frågor via portal
* Hantering av extra betalningar
* Korrigeringar/ förändringar i arbetsscheman etc
* Administration av intyg och rekommendationsbrev
* Administration av tjänstebilar
Kompetenskrav
* Tidigare erfarenhet av något Kompetenskravlönesystem
* Tidigare erfarenhet av något större affärssystem och då gärna SAP
* Goda kunskaper i MS Office-verktyg, särskilt Excel
* God svenska och engelska i såväl tal som i skrift
I övrigt ser vi gärna att du är en noggrann person som både gillar och är duktig på administration och att du har tidigare erfarenhet av just någon typ av HR/ Löneadministration.
Låter uppdraget intressant? Varmt välkommen med din ansökan!
Vi arbetar med löpande urval varför tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi