OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med på PS Partner och via vårt konsultbolag, PS Interim.
PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar.
Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.
PS Partner - din partner för Executive Search I Rekrytering I Interim I Coaching I Omställning för Chefer & Specialister.
Vi har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö.
Nu söker vi en HR Manager till ett interimsuppdrag.
Vi söker dig som har en relevant eftergymnasial utbildning samt flera års erfarenhet av:
• större internationella organisationer
• vana av att coacha både svenska och utländska chefer i svensk arbetsrätt
• rehabilitering
• förhandlingsvana
Uppdraget startar i september och pågår ca 6 månader och är på 100 %.
Stämmer du in på ovan?
Ansökan
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi arbetar med ett löpande urval. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Lena Wadenby på +46 723-306061 eller lena.wadenby@pspartner.se.