HR- och Avtalsadministratör till CAN – Ett meningsfullt uppdrag!

HR- och Avtalsadministratör till CAN – Ett meningsfullt uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi på Avanzera har fått förtroendet att hjälpa CAN med rekryteringen av en HR- och Avtalsadministratör. CAN är ett nationellt kompetenscentrum som tar fram och sprider kunskap om alkohol, narkotika, dopning, tobak och spel om pengar (ANDTS). Här får du möjlighet att bidra till ett viktigt samhällsuppdrag och utvecklas i en roll med stor variation och potential.

CAN sitter i ljusa, trevliga lokaler på Östgötagatan 90 vid Skanstull i Stockholm. På kansliet arbetar 22 personer fördelade på tre avdelningar.

Gå gärna in och läs mer om CAN på: https://www.can.se/


Arbetsuppgifter:
Som HR- och Avtalsadministratör på CAN kommer du att ha en central roll i att stödja organisationens HR- och avtalsarbete. Du kommer att arbeta både med HR-relaterade frågor och hantering av avtal. Rollen erbjuder stora möjligheter till personlig och professionell utveckling över tid, och du kommer att arbeta nära CAN:´s direktör och kollegorna i det administrativa verksamhetsstödjande teamet.

Dina huvudsakliga ansvarsområden:

HR-administration: Ditt uppdrag blir att agera stöd för både chefer och medarbetare i HR-frågor, inklusive arbetsmiljöarbete.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta:
•Stötta chefer och medarbetare i olika HR-frågor samt fungera som kontaktnav för företagshälsovården.
•Samarbeta med arbetsmiljöombudet och andra interna och externa resurser för att skapa en trygg och hälsosam arbetsplats där både fysisk och psykosocial arbetsmiljö prioriteras.
•Identifiera behov av internutbildningar och organisera dessa för att säkerställa kontinuerlig kompetensutveckling för medarbetarna.
•Uppdatera och förbättra mallar för medarbetar- och lönesamtal för att stödja god kommunikation och tydliga utvecklingsmål.
•Uppdatera och utveckla policydokument som rör verksamheten

Avtals- och leverantörshantering:
•Du ansvarar för avtalshantering och samarbete med externa leverantörer, särskilt inom IT. Uppgifterna kräver god struktur och ordning men ingen specialistkompetens inom IT.

Ekonomiskt stöd:
•Även om du inte ansvarar för redovisning är en grundläggande förståelse för ekonomi värdefull. Du bistår med enklare ekonomiska uppgifter och fungerar som backup vid behov.


Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av HR-administration och trivs med att arbeta brett inom HR och avtalshantering. För att lyckas i rollen är det viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska, både i tal och skrift, och att du är bekväm med att tala inför grupp. Du är en sann teamplayer som gärna samarbetar med olika avdelningar och externa leverantörer men som samtidigt är van vid att arbeta självständigt.

Har du erfarenhet av arbete i civilsamhället är det meriterande. Du har också en grundläggande förståelse för ekonomi och känner dig trygg med att hantera enklare ekonomiska principer, såsom debet och kredit.

Vad vi erbjuder:
På CAN får du en arbetsplats där kollegor engagerar sig för ett viktigt samhällsuppdrag och där din professionella och personliga utveckling uppmuntras. CAN erbjuder en inkluderande arbetsmiljö och kollektivavtal som ger goda villkor. Flextid tillämpas.

Vi erbjuder också:
•Flexibilitet med möjlighet att arbeta hemifrån upp till upp till 49% av veckoarbetstiden, beroende på arbetsuppgifternas natur och när arbetet tillåter.
•Friskvårdsbidrag och utökade semesterdagar.
•En arbetsmiljö där hälsa och välmående prioriteras.
•En roll med möjlighet att växa och påverka innehållet i arbetet
•Möjlighet att utvecklas i din roll och utrymme att utforma innehållet i arbetet över tid.

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Varaktighet: Tillsvidareanställning, 100 %, med provanställning i 6 månader.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2024
  • Ansök senast: 17 december 2024

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 november 2024

HR-Koordinator (vikariat 75%) | Räddningstjänsten Storgöteborg

HR-Koordinator (vikariat 75%) | Räddningstjänsten Storgöteborg

18 november 2024

HR koordinator till Teknik- och Fastighetsförvaltningen

HR koordinator till Teknik- och Fastighetsförvaltningen

15 november 2024