HR- och ekonomiassistent

HR- och ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Inför sommaren söker vi dig som vill stötta som HR-/ och ekonomiassistent under ledigheter.
Arbetsuppgifter:
Personalplanering i samråd med våra svenskbemannade fartyg, personalrekrytering, schemahnatering och sedvanliga HR-frågor.
Avstämning och bokföring av dagskassor samt allmänna kontorsgöromål och posthantering
Du som söker skall ha relevant yrkeserfarenhet eller kanske studerar du inom relevant utbildning?
Lägst skall du ha genomgången gymnasieutbildning.
Förutom svenska behärskar du engelska i tal och skrift. God vana i Officepaketet.
Varaktighet cirka 7-8 veckor.
Maila ditt CV med personligt brev. Vi tar del av ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum, så tveka inta att söka.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FINNLINES SHIP MANAGEMENT AB MALMÖ
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2022
  • Ansök senast: 25 april 2022

Postadress

GRIMSBYGATAN 8
MALMÖ, 20121

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024