OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning HR- och ekonomiassistent 50%
Till ett entreprenöriellt företag i Lund söker vi nu en ekonomiassistent 50% för ett konsultuppdrag. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ekonomi, administration och HR.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Scanning av fakturor och förbokning av dessa
- HR administration
- Dokumentation
- Uppdatera och ta fram policys
- Arbeta med digitalisering av processer
- Kontorsadministration och service
Rollen kräver att du trivs med att arbeta på ett kontor med högt tempo där du får frihet att styra och ta ansvar för din del av verksamheten men även aktivt stötta alla på företaget med diverse administrativa uppgifter.
Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR och med eventuell möjlighet till en anställning hos kunden i framtiden. Uppdraget är ett deltidsuppdrag på 50% med arbetstid 13-17 måndag - fredag.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi eller HR med några års erfarenhet från en administrativ roll och har god vana av diverse administrativa arbetsuppgifter inom ekonomi- och HR-området. Du har mycket goda kommunikativa egenskaper i tal och skrift, både på svenska och engelska.
Vem är du?
Du är en självständig och prestigelös person med ett strukturerat arbetssätt som trivs med att arbeta i en mindre organisation. Som person är du positiv och flexibel och har lätt att skapa förtroende i samarbetet med andra. Du tar dig gärna an en stor variation av arbetsuppgifter och brinner för att leverera kundservice och kvalitet.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Magnus Mellborg på 0766-471618. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88