OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett spännande uppdrag över sommaren inom Lön och HR Administration i ett internationellt storbolag? Då kan detta vara rollen för dig!
Vi söker en HR-administratör för att hantera löneadministration, försäkrings- och pensionsadministration för samtliga nordiska länder, samordning med ett delat tjänstecenter i Bukarest och en outsourcingpartner. Som HR-administratör kommer du också att vara ansvarig för att månatligen ladda upp löner i vår kunds interna HR-system samt uppdatera HR-systemets stamdata. Du kommer att stödja HR-avdelningen genom att sammanställa rapporter och statistik samt hantera administrationen av lärande och utveckling. Vidare kommer du att ge support till HR Helpdesk samt stödja olika HR-processer och hantera ad hoc-administrativa uppgifter.
Krav:
Relevant utbildning inom HR eller löneadministration
Minst 2 års erfarenhet av liknande arbete
God förståelse för nordiska löne- och försäkringsregler
Erfarenhet av att hantera HR-system och uppdatera stamdata
Erfarenhet av att skapa rapporter och statistik
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi söker en självgående och proaktiv person som kan arbeta både självständigt och i team. Du bör ha god kommunikationsförmåga och vara serviceinriktad. Om du är organiserad och har en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, kan du vara den kandidat vi letar efter.
Vi erbjuder en spännande och utmanande roll inom HR och möjlighet att arbeta i ett internationellt företag. Vi träffar kandidater löpande, Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Uppdraget är ett konsultuppdrag via Jurek HR med start omgående och fram till årsskiftet.
Vid frågor är du välkommen att kontakta Konsultchef Siri Morberg på siri.morberg@jurek.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52