HR- och personaladministratör till TUIfly Nordic

HR- och personaladministratör till TUIfly Nordic

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas inom HR- och personalfrågor på ett växande företag? TUIfly Nordic söker nu flera HR- och personaladministratörer för konsultuppdrag. Uppdraget är på heltid och förväntas starta omgående för att pågå till och med sista september. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Som HR- och personaladministratör kommer du att ansvara för att ge utmärkt support till piloter, kabinpersonal och andra ledningsfunktioner genom att tillhandahålla information och lösa frågor på ett snabbt och effektivt sätt. Du kommer att ha kontakt med interna avdelningar såsom HR, lön samt besättningsplanering och basteam för att säkerställa att information kommuniceras korrekt och i rätt tid. Du kommer att ansvara för att inhämta och säkra data i olika tjänstgörings- och HR-system.

Vem är du?
Till rollen som HR- och personaladministratör söker vi dig med:

• Erfarenhet av arbete inom lön och ersättning
• Erfarenhet av svensk arbetsrätt, kollektivavtal och HR-frågor
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Stark förmåga av att planera och organisera ditt arbete
• Erfarenhet av rekrytering
• Utmärkta datorkunskaper tillsammans med en naturlig förmåga att lära dig interna system. Kunskaper i SAP är positivt

Meriterande för rollen är tidigare erfarenhet av arbete i SAP samt erfarenhet av kundservice.

Om verksamheten
Tjänsten är placerad på TUIs kontor på Münchenbryggeriet. Förutom fina lokaler och Stockholms bästa utsikt finns eget gym.

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2022
  • Ansök senast: 23 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024