OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med HR frågor och göra skillnad? Är du trygg, modig och gillar teamwork? I vårt HR-team testar vi gärna nya idéer, förenklar där det går och lär oss av varandra, både vad gäller framgång och när det blivit fel. Välkommen till Casino Cosmopol - en helt ovanlig arbetsplats.
Vad kommer du att göra?
Som HR-partner hos oss kommer du att arbeta brett med chefsstöd inom olika HR processer såsom rekrytering, arbetsrätt, rehabilitering samt arbetsmiljöfrågor. I rollen arbetar du tillsammans med HR-kollegor men även självständigt i HR-relaterade projekt och initiativ. Du ansvarar även för HR administration som t ex rör rekryteringsförfarandet, utbildning och framtagning av statistik och rapporter.
Vi arbetar i ett högt tempo med en stor portion humor och vi förutsätter att du bidrar i vår ambition att utveckla chefer och medarbetare att bli framgångsrika i sina uppdrag. Du ingår i Team HR som lokalt består av tre HR-partners, men i koncernen har du över 30 andra HR-kollegor. Du kommer även att ha ett nära samarbete på övriga casinoorter och Svenska Spel. Vi har en öppen och härlig känsla i teamet och vi delar med oss av högt och lågt och lär oss av varandra. Vi har en bredd både vad gäller kompetens, intressen och drivkrafter. Vi har väldigt kul tillsammans helt enkelt!
Kasinot håller öppet sent på kvällar och nätter varje dag året runt och arbete på kvällar förekommer vid behov. Som ett exempel måste du kanske ibland boka rehabmöte på kvällstid för att få ihop kalendern för dig, chef och medarbetare.
Är du den som kommer att göra det?
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och om du är en förtroendeingivande person med hög integritet och som tar stort ansvar, kan du mycket väl vara den vi söker. Du har en välutvecklad förmåga att kommunicera, både muntligt och skriftligt. Arbetet innebär mycket kontakt med såväl chefer som medarbetare och ställer höga krav på din samarbetsförmåga och servicekänsla. Du har en positiv inställning, förmågan att ta egna initiativ och se vad som behöver göras för att bidra till en trevlig arbetsplats!
Du har högskoleutbildning med inriktning HR/personal och flera års erfarenhet av rekrytering, arbetsrätt och arbetsmiljö/rehabilitering samt administrativt arbete inom HR. Eftersom våra gäster och medarbetare kommer från hela världen är goda kunskaper i svenska och engelska ett krav.
Ansökan och kontaktuppgifter
Tjänsten är en heltidstjänst med start så snart som möjligt. Arbetsplatsen är Casino Cosmopol i Stockholm men vi tillämpar hybridarbete med möjlighet att arbeta remote när det passar bäst. Vi tillämpar löpande urval, så sök redan idag! Nu när du läst såhär långt är du säkert nyfiken på våra förmåner, då kan vi tipsa om att klicka dig vidare till: https://career.casinocosmopol.se/pages/benefits
Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta Maria Kohls, HR-chef maria.kohls@casinocosmopol.se
Vi värdesätter trygghet och därför genomgår alla medarbetare en bakgrundskontroll innan anställning.
Varmt välkommen med din ansökan!