OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill ta över den kombinerade rollen som HR partner löner/ekonomiassistent hos oss på Carbex när nuvarande medarbetare går i pension.
VÅRT ERBJUDANDE
Här erbjuds du en kombinerad roll inom HR och ekonomi. Du är den person man vänder sig till i frågor kring personaladministration, du kommer därmed ha mycket kontakt med företagets medarbetare och chefer. Inom ekonomi arbetar du i team med ekonomichef.
OM TJÄNSTEN
I rollen ingår i huvudsak att självständigt ansvara för
Personal och löneadministration, hålla sig uppdaterad med avtal och stötta chefer med arbetsmiljörelaterade frågor
Redovisning av arbetsgivaravgifter, moms och skatter
Ansvarig för löne- och resesystem
Administrera leverantörsreskontran
Banktransaktioner
Löpande bokföring och deltar i månadsavstämningar
Övriga interna och externa rapporteringar
DIN PROFIL
Vi ser att du är kommunikativ, flexibel, lyhörd och har god samarbetsförmåga. Du ska vara självgående och van att arbeta under eget ansvar. Du ska vara van att arbeta mot deadlines och god förståelse för ekonomiska processer.
Övriga krav för tjänsten:
Erfarenhet från tidigare HR arbete och ekonomiska processer.
Flytande svenska i tal och skrift.
Goda kunskaper i löne- och ekonomisystem. Fördel Agda och Monitor.
ÖVRIGT
Placeringsort: Vadstena
Tjänsten är på 75 – 100% enlig överenskommelse och gäller tillsvidare.
Rekrytering sker löpande, önskat startdatum december.
Frågor om tjänsten besvaras av ekonomichef Karin Sjöberg 0143-294 42
Ansökan skickas till: karin.sjoberg@carbex.se