HR-Partner mot bostadsbranschen

HR-Partner mot bostadsbranschen

Arbetsbeskrivning

Till denna organisation sökes en HR-partner som har en god känsla för att kunna leverera värdeskapande processer och tjänster för att skapa förutsättningar för verksamheten att vara en attraktiv arbetsgivare. Din arbetsplats finns i Hammarby Sjöstad och du rapporterar till HR-chefen som ingår i företagsledningen. Vi tillämpar flexibla och digitala arbetssätt med möjlighet till enstaka dagar på distans. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

Ansvar för HR-avdelningens roll i att säkerställa samordning och samarbetet med konsultmäklare och bemanningsföretag.
Ansvar för planering och genomförande av den årliga medarbetarenkäten samt införandet av så kallade tempmätningar.
Ett tätt samarbete med verksamhetens HR-strateg för att fortsätta utveckla HR-avdelningens arbete med digitala plattformar och e-learning.
En delaktighet i avdelningens gemensamma arbete för att införa ett nytt HR-system och  flera spännande pågående utvecklingsarbeten.
Som HR-partner har du en självständig roll med egna ansvarsområden och samtidigt ett nära samarbete med kollegorna inom HR-avdelningen där vi tar ett gemensamt ansvar för vårt uppdrag.


För denna roll ser vi därför att du kan uppfylla följande kundkrav:

Personalvetarprogrammet eller annan för uppdraget relevant eftergymnasial utbildning
Relevant högskoleutbildning inom området eller kompetens som vi bedömer likvärdig
Erfarenhet av att självständigt drivit olika individärenden
Mycket god IT- och administrationsvana
God kännedom om samt vana att tillämpa arbetsrättsliga lagar och regler
Talar och skriver svenska obehindrat


Denna tjänst är avsedd för 75% och har sin bas i Hammarby Sjöstad. Rollen gäller tillsvidare.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 9 maj 2023

Liknande jobb


Vikarierande PA-konsult till Ockelbo kommun

Vikarierande PA-konsult till Ockelbo kommun

19 december 2024

Junior HR-konsult

Junior HR-konsult

18 december 2024

18 december 2024

Vikarierande HR-konsult

Vikarierande HR-konsult

18 december 2024