OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en driven och engagerad HR-partner för ett konsultuppdrag hos vår kund i Enköping. Uppdraget, som ersätter en föräldraledighet, pågår under hela 2025 och kan utföras på heltid eller deltid.Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Vi ser fram emot din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker dig som är enHR-partner och är redo för ett konsultuppdrag omgående hos vår kund i Enköping, konsultuppdraget kommer att pågå under hela 2025. Omfattningen på uppdraget kan avse en heltid men det finns även möjlighet att arbeta deltid, 60% (3 dagar i veckan). Arbetet utförs på plats men det finns även möjlighet till viss distansarbetet i överenskommelse med kunden.Behovet ligger till grund för en föräldraledighet.
Kundens HR-avdelnings uppdrag är att utveckla och tillhandahålla ett kvalitativt och verksamhetsnära stöd med utgångspunkt i den arbetsgivarpolitiska strategin.Totalt består avdelningen av ca 125 medarbetare och är organiserad i funktionsområdena Arbetsmiljö och hälsa, Lag och avtal, Kompetens och ledarskap samt Verksamhetsstöd.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i HR teamet tillsammans med en ytterligare HR-partner som du kommer att arbeta nära. Tillsammans ansvarar ni för flera verksamhetsområden och ingår i lednings-och sammanverkansgrupper med uppdrag om att stötta chefsledet med kompetensförsörjning, personalärenden, arbetsrättsfrågor, rehabilitering, lönebildning, samverkan och systematiskt arbetsmiljöarbete.
Dina kvalifikationer
Kandidatexamen inom HR ex. personalvetarprogrammeteller annat relevant område
Flera års erfarenhet av brett ochkvalificerat HR arbete, gärna somHR-generalist från större organisationer
God kännedom om HR-processer
Kunskap om relevanta regelverk och lagar
God förmåga att bygga relationer
Kan utrycka dig väl på svenska i tal och skrift
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 20 december.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel kajsa.hessel@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 939 75 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson