HR-samordnare/konsultadministratör till globalt företag!

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på administration och kommunikation? Vill du hjälpa till med interna HR-processer i en stor, global koncern? Då ska du fortsätta läsa!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för vår kunds räkning en HR-samordnare/konsultadministratör. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund enligt överenskommelse. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se
Som anställd konsult hos Professionals Nord blir du en del i vårt etablerade konsultnätverk, har en dedikerad konsultchef och du omfattas självklart av kollektivavtal, tjänstepension och friskvårdsbidrag.


Arbetsuppgifter
I rollen som HR-samordnare/konsultadministratör kommer du hantera förfrågningar om incidenter och utveckling tillsammans med ditt produktteam. Du kommer även hjälpa till med administrativa uppgifter, systemkrav, test och ändringshantering samt se över operativa rutiner.
Vidare kommer du att attestera konsultverksamheten på företaget genom att hjälpa till med resursförfrågningar och introducera konsulter ute på uppdrag

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

• Release mgt och hantering
• Fakturahantering
• Tidrapporteringsjämförelse
• Support för slutanvändare


Vi söker dig som
Har erfarenhet av att arbeta med HR-lösningar och kunskap om kontorsrelaterade automatiseringsverktyg så som Office 365, Teams, ordbehandling och kalkylblad. Har du erfarenhet av att arbeta agilt och med offshore-team ser vi det som meriterande.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos vår kund. Du är en lagspelare som trivs med ett högt tempo, är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift då arbetsuppgifterna kräver det. Vidare är du flexibel och tar gärna egna initiativ i ditt arbete.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Frida Söderström

Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se


Om oss
Vi vet av erfarenhet att du som medarbetare är den viktigaste resursen för företagen. Därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning till alla våra tjänster för att hitta rätt jobb för dig. Hos Professionals Nord finns en gedigen branscherfarenhet och en gemensam vision – Att skapa och bibehålla arbetstillfällen! Läs mer om oss på www.professionalsnord.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Linköping AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2021
  • Ansök senast: 7 maj 2021

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024