OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ammi är det lilla bolaget med den stora kompetensen. Vi finns för våra kunder när de behöver åstadkomma förändring eller ta ett rejält kliv framåt i utvecklingen inom sitt verksamhetsområde.
Vi på Ammi är både erfarna, kunniga och agila, alltid med kundens bästa för våra ögon. Ammi startade som ett produktbolag inom configuration management, men har vuxit och är idag verksamma inom såväl projektledning, utveckling och förvaltningsledning. Våra kunder är oftast myndigheter och tillverkande industri.
Uppdragsbeskrivning
Execute accurate service processes related to Payroll, Human Resources Information Systems (HRIS), or Human Resources (HR) administration for an assigned group of employees. Ensure appropriate support for internal customers, and oversee accurate and timely processing of information with all stakeholders. Ensures execution and delivery of assigned HR Services according to defined Service Level Agreement(s).
Additional Hiring Information for Supplier:
We would like you to have good experience in payroll work and HR administration.
It is a plus if you have worked in SAP business system and that you have knowledge of working with AGI (Arbetsgivardeklarationer) so-called employer declaration at individual level.
We are looking for someone with minimum 2-3 years of exp.
No junior role, more in between medior.