HR-Specialist interim ett år från maj

Arbetsbeskrivning

As a People Process Enabler you will be part of the compensation and benefits product team. Together with your team, you will work in an agile way to deliver results to our organization within the area. Examples of stories in the backlog include working with global salary spans and connecting our compensation strategies to what and how we reward within Business Tech and our employer value proposition.
  
Do you think we are a match with competences like: Contribute to the team’s success by sharing knowledge and know-how
Work hands-on with stories and epics from the backlog
Improve the agile way of working within the team (we just started last fall, so we’re still learning and experimenting)
Collaborate around dependencies between the comp ben team and other HR products in order for all teams to deliver
Collaborate with stakeholders outside HR but within Business Tech, such as controlling, communication and our managers
Host workshops, facilitate meetings, host QAs, support HR colleagues with questions related to comp ben
Share your ideas and use the team’s collective know-how and creativity to make them happen or improve them (or scrap them, as the case may be)
Model a growth mindset
At least 10 years of experience within HR
5+ years specific experience of working within comp ben
Experience from companies within Tech and /or with a large global perspective
Analytic, pragmatic and creative approach
Ability to question the status quo
Experience from working with salary benchmark data, benefits, job architecture
Have a global perspective on issues and actively work to capture more perspectives.


 


Låter detta uppdrag intressant ?
Sök redan i dag så berättar vi mer. Vi behöver ett CV som matchar vår kunds önskemål.
Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan då vi behöver komplettera med mer information och anbudstiden är kort.

NXT Interim och NXT Rekrytering är ett nischat och innovativt företag som är verksamma inom konsult och rekryteringsbranschen.
Vi är verksamma inom HR, IT, och Finans. Vi erbjuder våra konsulter bl a sjukförsäkring, remote-arbetsplatser och flera andra förmåner som förgyller deras vardag. Vi har 20 års erfarenhet inom branschen samt 3000 unika kontakter. Kontor i Stockholm, Malmö, Linköping, Göteborg och Kalmar

Kontaktpersoner på detta företaget

Janne Jöhag
+46793492268
Jesper Frey Morin
+46705688883

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NXT Interim AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2021
  • Ansök senast: 19 april 2021

Besöksadress

NXT Interim AB Klarabergsgatan 35 111 21 Stockholm
None

Postadress

NXT Interim AB Klarabergsgatan 35
Stockholm, 16867

Liknande jobb


HR-chef till Ulricehamns kommun

HR-chef till Ulricehamns kommun

8 september 2023

HR-ansvarig till Maskinia

HR-ansvarig till Maskinia

7 september 2023

Personalchef

Personalchef

6 september 2023

Biträdande personalchef

Biträdande personalchef

6 september 2023