OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Casino Cosmopol AB, ett dotterbolag till AB Svenska Spel, driver internationella kasinon i Sverige.Vi finns på fyra orter; Sundsvall, Malmö, Göteborg och Stockholm.Casino Cosmopol erbjuder sina gäster ett helhetskoncept bestående av mat och dryck, spel och underhållning - allt för en trevlig kväll på stan! ARBETSUPPGIFTER Vara ett stöd till chefer i .rekrytering .arbetsrätt .rehabilitering .arbetsmiljöfrågor Vara ett individuellt stöd till anställda i personalfrågor.Att självständigt arbeta med HR-relaterade projekt och allmän personaladministration. Som HR specialist hanterar du också schema/tidsredovisning, anställningsförfarande, utbildning och framtagning av statistik och rapporter.Att arbeta som HR-specialist hos oss på Casino Cosmopol innebär mycket täta kontakter med chefer och anställda i en internationell miljö.Du ingår i HR-avdelningen som består av fyra personer samt Personalchef.Beskrivningen ovan ska inte ses som heltäckande.Andra arbetsuppgifter och ansvarsområden kan komma att läggas till vid behov.Kvälls- och helgtjänstgöring kan förekomma.Kvalifikationskraven är högskoleutbildning med PA-inriktning eller annan likvärdig utbildning och 2-4 års erfarenhet från rekrytering och personaladministrativt arbete.Du ska ha mycket goda kunskaper i hela Office paketet.Goda kunskaper i engelska är ett krav.Som person är du noggrann, strukturerad och van att ta ansvar.Samarbetsförmåga och servicekänsla är ytterligare egenskaper som vi värderar högt. Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.Startdatum, 10 mars 2008.För att få en jämnare könsfördelning på HR-avdelningen ser vi gärna manliga sökanden. Ansöker gör du genom att klicka på länken nedan.Sista ansökningsdag är 6 februari 2008.Vi tar ej emot ansökningar via mail eller post.Vi rekryterar löpande, så ansök gärna omgående.Välkommen med din ansökan!