OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Uppdraget avser löpande stöd i frågeställningar kopplat till deras processer inom lön och förmåner: exempelvis stöd i lönekartläggning, översyn bonusmodell, stöd till HR och chefer i rollvärderingsarbete, benchmarkstöd kring ersättning vid nyrekrytering eller värdering av roll.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Gedigen erfarenhet som specialist inom lön och förmåner
- Kunskap om lagstiftning och regler kopplat till området
- Erfarenhet av att ha arbetat lönekartläggning, lönebenchmark, rollvärderingar, jobbstruktur
- Erfarenhet från att ha stöttat olika storlek på bolag och olika grad av komplexitet
- God kommunikativ förmåga och kan uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska
- God digital förmåga
- Självständig
- Serviceinriktad
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Du har strukturerade underlag och metoder för hantering av processer kopplat till lön och förmåner.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Självgående: Tar ansvar för sin uppgift. Strukturerar själv sitt angreppssätt och driver sina processer vidare.
- Flexibel: Har lätt för att anpassa sig till ändrade omständigheter. Kan snabbt ändra sitt synsätt och förhållningssätt. Ser möjligheterna i förändringar.
- Samarbetsförmåga: Arbetar bra med andra människor. Relaterar sig till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.
- Serviceinriktad: Är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt bemötande. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström