OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker till ett uppdrag en person till HR-support på ett internationellt företag verksamt inom läkemedelsbranschen. Du kommer att arbeta i projektform inom olika HR-områden. Du ska sköta administrationen i samband med rekryteringar, ta fram introduktionsprogram för nyanställda samt se till att det finns en handbok för policys och rutiner. I tjänsten kan det även ingå att implementera metod för kompetenskartläggning och samordna företagsanspassad utbildning. Du bör ha examen från PA-linjen eller motsvarande och du bör ha minst tre års arbetslivserfarenhet inom HR-området. Goda kunskaper i engelska, tal som skrift, är en förutsättning. Som person bör du vara drivande och målinriktad. Du måste ha lätt för att samarbeta och ha en god kommunikationsförmåga. Vi kommer löpande att kalla till intervju!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719