HRBP till Ecster

HRBP till Ecster

Arbetsbeskrivning

HX består av Ecster i Sverige och Aktiiviraha i Finland. Vi erbjuder betallösningar för både säljföretag och konsumenter. HX hjälper säljföretagen att hitta rätt betallösningar och skapa bättre köpupplevelser genom hela köpet. Målet är att skapa nöjda och återkommande kunder, oavsett när och var affären äger rum. Till HX konsumenter kan HX erbjuda betaltjänster som ger bättre koll på inköpen och ökat köputrymme.

Är du en erfaren och handlingskraftig HR BP som drivs av utveckling och affärsdrivet HR? Vill du vara med på en tillväxtresa med spännande utmaningar? Är du en person som är prestigelös, ser lösningar och gärna rycker in där det behövs? Fortsätt då att läsa för du kan mycket väl vara den vi söker till Ecster med placering i centrala Stockholm. Vi erbjuder nu ett jobb i ett expansivt företag där du kommer att ha en nyckelposition tillsammans med resultatinriktade och kvalitetsmedvetna kollegor.

Arbetsuppgifter
Som HR BP kommer du att arbeta i en mångsidig roll som kräver att du kan ha flera processer igång samtidigt. Du kommer få vara med att effektivisera, utveckla samt påverka rutiner och processer samt mycket annat. Du kommer att ansvara och utveckla HR funktionen i Sverige där ingen dag är den andra lik, men de huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att vara:

• Rådgivning och bollplank till chefer
• Processer och support inom HR-området
• Förändringsledning, utveckling, implementering och uppföljning
• HR projekt
• Employer branding
• Rekrytering
• Rehabilitering och andra personalsociala frågor
• Fackliga förhandlingar
• Kompetensutveckling och avveckling
• Övrig administration

Vem är du?

För att lyckas i rollen ser vi att du har flera års arbetslivserfarenhet från en liknande position. Du har en relevant akademisk examen och har arbetet med förändringsledning. Du har tidigare bidragit till att utveckla affären och vet hur man skapar en engagerande kultur. Du har förmågan att omsätta strategiska frågor till operativa initiativ. Vidare drivs du av samarbete och har förmågan att både i team som självständigt organisera och planera ditt arbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tillväxtbolag med Tech-koppling och kommer du från Finans eller försäkringsbranschen är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper så du är också prestigelös och lösningsorienterad med ett tydligt fokus på att driva utvecklingen av både ledare och verksamhet framåt.

Ansökan

I den här rekryteringen är det vi på First Rekrytering som sköter hela rekryteringsprocessen och du söker enkelt genom att registrera ditt CV genom att klicka på ansökningsknappen nedan eller med din Linkedin-profil. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen så är du varmt välkommen att kontakta Hannah Cheadle 070 795 60 21 eller hannah.cheadle@firstreserve.se. Med hänvisning till GDPR har vi ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2021
  • Ansök senast: 19 mars 2021

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


HR Partner

HR Partner

22 november 2024

HR-partner till Primärvården i Lund

HR-partner till Primärvården i Lund

22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024