OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PS Partner är kandidaternas rekryteringsbyrå och uppdragsgivarnas partner. Vi tar ett helhetsgrepp om rekrytering, interim och HR-utveckling som gagnar våra kandidater och konsulter lika mycket som våra uppdragsgivare. Målsättningen är enkel – att hitta den perfekta matchningen och därmed få människor och organisationer att växa. Genom långsiktigt och nära partnerskap med både kandidater och uppdragsgivare tar vi hänsyn till fler värden än de uppenbara och skapar förutsättningar för den perfekta matchningen för varje uppdrag. Med våra ledord Mod, Engagemang, & Expertis, Respekt och Aktivitet nära hjärtat drivs vi av att alltid ge MERA, till våra uppdragsgivare såväl som till våra kandidater och konsulter.
PS Partner rekryterar och erbjuder interimskonsulter inom kategorierna Executive, Management & Specialist. Våra kunder finns i både små, medelstora och storföretag och vi är aktiva inom alla branscher. Vi har kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö. Läs mer om oss på www.pspartner.se
PS Partner söker nu en HRBP till ett uppdrag med placering i Göteborgsområdet. Vi söker dig som är intresserad av en anställning på sikt.
Du har ca 3-5 år erfarenhet av:
• Hantera frågor kring arbetsrätt och lön
• Chefsstöd
• HR Administration
• Koordinera personalaktiviter
Det är meriterande om du är van att arbeta i en internationell kontext. Universitets - eller högskoleutbildning inom Personal och HR är önskvärt. Engelska och svenska i tal och skrift är ett krav.
Uppdraget startar enligt överenskommelse och pågår tom årsskiftet. Därefter finns det för rätt person en möjlighet till anställning vidare hos kund.
Ansökan
Vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta lena.wadenby@pspartner.se.
Välkommen med din ansökan!