HR/Löneadministratör (Interim)

HR/Löneadministratör (Interim)

Arbetsbeskrivning

Är du en HR- och löneadministratör som vill utvecklas i din roll och bli en del av ett härligt gäng i en dynamisk miljö? Har du erfarenhet av hela löneprocessen samt övrig personaladministration och har arbetat med detta i ca 2-4 år kanske detta är din nästa roll.

Start: december, detta är ett konsultuppdrag på initialt sex månader med möjlighet till förlängning

Omfattning: 100%

Arbetsort: Centralt Stockholm

Om rollen

Du kommer att hantera den totala löneprocessen, onboarding/offboarding av anställda, anställningsavtal, arbetsgivarintyg, kontroller och rapporter kopplade till lön, semester och pensioner. Vidare hanterar du bankfiler, fakturor, avstämning av lön och framtagande av kostnader kopplat till lön. I rollen tillkommer även kontakter med försäkringskassan samt diverse frågeställningar från anställda.

Vi tror att du som passar för denna roll har god och dokumenterad erfarenhet av dessa arbetsuppgifter sedan tidigare och trivs i en snabb och föränderlig miljö. Du är van vid att ha många kontaktytor och trivs i en social roll där du arbetar nära dina kollegor.





Intresserad? 

Kontakta gärna rekryteringskonsult Lisa de Verdier på 070 416 40 96 eller lisa.de.verdier@talentsofsweden.se om du har några frågor kring tjänsten eller Talents of Sweden. Vi intervjuar löpande så välkommen med din ansökan redan idag.

Sökord: Interim, konsult, lön, löneadministratör, HR, ekonomikonsult, ekonomi, jobb, Talents of Sweden

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talents of Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2020
  • Ansök senast: 5 november 2020

Besöksadress

Engelbrektsplan 2
None

Postadress

Engelbrektsplan 2
Stockholm, 11434

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Lönespecialist

22 november 2024