OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en HR- och löneadministratör som vill utvecklas i din roll och bli en del av ett härligt gäng i en dynamisk miljö? Har du erfarenhet av hela löneprocessen samt övrig personaladministration och har arbetat med detta i ca 2-4 år kanske detta är din nästa roll.
Start: december, detta är ett konsultuppdrag på initialt sex månader med möjlighet till förlängning
Omfattning: 100%
Arbetsort: Centralt Stockholm
Om rollen
Du kommer att hantera den totala löneprocessen, onboarding/offboarding av anställda, anställningsavtal, arbetsgivarintyg, kontroller och rapporter kopplade till lön, semester och pensioner. Vidare hanterar du bankfiler, fakturor, avstämning av lön och framtagande av kostnader kopplat till lön. I rollen tillkommer även kontakter med försäkringskassan samt diverse frågeställningar från anställda.
Vi tror att du som passar för denna roll har god och dokumenterad erfarenhet av dessa arbetsuppgifter sedan tidigare och trivs i en snabb och föränderlig miljö. Du är van vid att ha många kontaktytor och trivs i en social roll där du arbetar nära dina kollegor.
Intresserad?
Kontakta gärna rekryteringskonsult Lisa de Verdier på 070 416 40 96 eller lisa.de.verdier@talentsofsweden.se om du har några frågor kring tjänsten eller Talents of Sweden. Vi intervjuar löpande så välkommen med din ansökan redan idag.
Sökord: Interim, konsult, lön, löneadministratör, HR, ekonomikonsult, ekonomi, jobb, Talents of Sweden