Humana Assistans söker HK-resurs till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se

Humana Assistans söker HK-resurs

Humana söker en person till tjänsten HK-support till vårt kontor i Göteborg. Vi söker dig som har känsla för service och en vilja att utvecklas.

Arbetsuppgifter:

Som HK-resurskommer du att arbeta med vårt databaserade system för schemaläggning, uppföljning av beslutstimmar och tidrapportering Humanakoll. Som HK-resurs stöttar du den dagliga driften med såväl IT-tekniska som systemtekniska frågor. Då tjänsten är ny för oss finns det stor möjlighet att vara delaktig i att utveckla tjänsten. Dina arbetsuppgifter kommer att variera efter behov men du kommer utöver ovanstående också att arbeta med till exempel:


• Arbeta administrativt i vårt tidrapporteringssystem
• Stötta upp kund- och assistentansvariga i deras dagliga arbete
• Hjälpa till att skriva manuella anställningsavtal och sköta andra administrativa uppgifter
• Ta emot besökare och leveranser till kontoret, bistå kontorsansvarig efter behov

Vem söker vi?

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med IT-teknik, systemteknik och support. Du får gärna ha tidigare arbetslivserfarenhet inom området, alternativt läst kurser i IT-teknik och eller systemteknik. Meriterande är också om du har erfarenhet av att arbeta med olika datasystem.

Som person är du strukturerad, stresstålig och tycker om att arbeta självständigt. Du tycker också om när det händer mycket omkring dig och du kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter då du är benägen att klara omprioriteringar. Det kommer periodvis vara högt arbetstempo och därför är det viktigt att du är initiativtagande och ser när du behöver hjälpa till. I det här jobbet är det viktigt att du är orädd och vågar testa nytt och se möjligheter till nya lösningar i systemet.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.

Tjänsten är tidsbegränsad fom 2016-08-01 tom 2016-08-31 med möjlighet till förlängning

Sista ansökningsdag: 2016-07-17

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!

Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Kontaktpersoner på detta företaget

anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator

Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig

Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana Assistans AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 17 juni 2016

Besöksadress

Örebro
None

Postadress

Box 184
ÖREBRO, 70143

Liknande jobb


Systemadministratör Unix Server – Linköping

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024

26 november 2024