Humana Assistans söker Kund- och assistentansvarig, Gävle!

Humana Assistans söker Kund- och assistentansvarig, Gävle!

Arbetsbeskrivning

Humana Assistans söker Kund- och assistentansvarig, Gävle!
Vill du jobba i ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett spännande och viktigt jobb? Välkommen till oss på Humana! Läs mer på www.humana.se.
Tjänsten är på heltid men annan tjänstgöringsgrad kan diskuteras.
Arbetsuppgifter
Som Kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och du ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Att arbeta som Kund- och assistentansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som, förutom att samordna den dagliga assistansen kring personer med funktionsnedsättning, också har hand om arbetsmiljöfrågor samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå. Du arbetar även gentemot Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.

Kvalifikationer
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord: glädje, engagemangoch ansvar. Du har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.
Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.
På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Tillträde
Omgående eller enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!
Sökande till denna tjänst kan komma att få genomgå våra rekryteringstester MAP och Matrigma.
Vi tar endast emot ansökningar via länken till höger.
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


Verksamhetspedagog, SÄBO

Verksamhetspedagog, SÄBO

24 januari 2025

24 januari 2025

24 januari 2025

24 januari 2025