Humana Assistans söker kundkoordinator

Arbetsbeskrivning

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 12 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se

Humana söker Kundkoordinator med känsla för service och intresse av att arbeta med människor, med placering på Gotland.

Arbetsuppgifter:

Som kundkoordinator är din huvuduppgift att träffa våra kunder och vara delaktig av samordningen kring deras assistans. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter. Du kommer att ansvara över introduktionen till våra nya personliga assistenter och hålla personalmöten med dem. Vidare kommer du vara delaktig i rekrytering av personliga assistenter vilket innebär att hålla intervjuer och arbeta proaktivt med uppsökande av kandidater. Du kommer även att vara med och anordna och delta vid lokala event.

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice och människor samt administrativt arbete. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.

Som person är det viktigt att du är social och framåt samt att du kan hantera människor på ett bra sätt. Du ska vara skicklig på att skapa långsiktiga relationer. Att vara flexibel, driftig, initiativrik och kunna ha många bollar i luften är också vikiga egenskaper.B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.

På Humana förväntar vi oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning på 50% deltid. Tillträde så snart som möjligt och introduktionen sker i Stockholm. Tjänsten innefattar resor över hela Gotland samt till Stockholm ca 1/gång i månaden. Övrigt arbete sker hemifrån.

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!

Sista ansökningsdag är 2015-05-15

Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Kontaktpersoner på detta företaget

anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator

Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig

Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana Assistans AB ÖREBRO
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Månadslön
  • Deltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 24 april 2015

Besöksadress

Örebro
None

Postadress

Box 184
ÖREBRO, 70143

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024