OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se
Humana Assistans söker Löneadministratör till löneavdelningen i Örebro.
Löneavdelningen består idag av ca 30 löneadministratörer som arbetar mot våra kunder i hela Sverige.
Arbetsuppgifter:
Som löneadministratör är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner och omkostnader till assistenter och kunder. Du kommer arbeta med tidrapportering, löneregistrering, förmånsbeskattning, hantering av traktamenten och utlägg. I tjänsten ingår daglig telefonkontakt med kunder, assistenter och myndigheter.
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete, tidigare arbetat med service och kundkontakt. Ett krav är att du tidigare arbetat som löneadministratör och har god datorvana. Vidare så ser vi gärna att du har någon form av ekonomisk utbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet samt erfarenhet av lönesystemet Agresso.
Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmågan att arbeta självständigt såväl som i grupp. För att trivas i rollen krävs det att du är van att hantera flera saker samtidigt vilket ställer höga krav på flexibilitet och stresstålighet. Du har telefonvana och erfarenhet av kundkontakter och är van att leverera service på hög nivå på ett affärsmässigt sätt.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.
Vi erbjuder:
Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde 1 september eller enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdatum 2015-08-21
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!
Du som söker kommer genomgå MAP och Matrigmatester. För mer information om tjänsten kontakta Linn Landin, linn.landin@humana.se
Kontaktpersoner på detta företaget
anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig
Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig