Humana söker en administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 12 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se

Humana söker en administrativ assistent till våra kund- och assistentansvariga i Göteborg. Vi söker dig som har känsla för service och en vilja att utvecklas.

Arbetsuppgifter:

Som kund- och assistentansvarig assistent kommer du att arbeta nära våra kund- och assistentansvariga och stötta dem i deras dagliga arbete. Då tjänsten är ny för oss finns det stor möjlighet att vara delaktig i att utveckla tjänsten. Dina arbetsuppgifter kommer att variera efter behov men du kommer till exempel att.



• Skriva manuella anställningsavtal och sköta andra administrativa uppgifter

• Ta emot besökare och leveranser till kontoret 

• Gör beställningar till kontoret

• Arbeta administrativt i vårt tidrapporteringssystem

• Stötta upp kund- och assistentansvariga i deras dagliga arbete i frågor som rör anställningar, arbetsmiljö, personalmöten

Vem söker vi?

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med personaladministration och kundservice. Du får gärna ha tidigare arbetslivserfarenhet inom detta område alternativt vara nyexaminerad personalvetare, beteendevetare eller liknande. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i olika datasystem.

Som person är du driven, strukturerad , ansvarsfull och tycker om att arbeta självständigt. Du tycker också om när det händer mycket omkring dig och du kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Det kommer periodvis vara hög arbetsbelastning och därför är det viktigt att du är flexibel, initiativtagande och ser när du behöver hjälpa till.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.

Tjänsten är en visstidsanställning f om september eller enligt överenskommelse och sträcker sig fram till sommaren 2015 med möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdag är 2014-08-28.

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!

Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Kontaktpersoner på detta företaget

anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator

Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig

Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana Assistans AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 12 augusti 2014

Besöksadress

Örebro
None

Postadress

Box 184
ÖREBRO, 70143

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024