Humana söker en Helpdeskansvarig

Arbetsbeskrivning

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se

Helpdeskansvarig

Humana söker en helpdeskansvarig med huvudsaklig placering i Örebro som är intresserad av att leda vår nya supportavdelning som kommer att serva vår organisation i allt som är IT-relaterat. Humanas IT-avdelning är just nu i en utvecklingsfas och tjänsten som helpdeskansvarig är nyinrättad.

Arbetsuppgifter:

Tjänsten som helpdeskansvarig innebär att du och din avdelning representerar Humanas IT-avdelning gentemot verksamhet och externa beställare. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att säkerställa så att Humanas supportprocess följs och att den fungerar och har hög kvalitet. Det innebär bland annat, att se till att ärenden hanteras på ett effektivt sätt och att vi har hög servicenivå. Du är även med och utvecklar vår nya IT-avdelning och dess arbetssätt/processer tillsammans med övrig IT- personal.

I rollen som helpdeskansvarig ingår du i IT-avdelningen ledningsgrupp och svarar direkt till Humana koncernens CIO. Eftersom tjänsten är nyinrättad så förväntas du vara med och utveckla rollen och aktivt arbeta för att förbättra arbetet inom IT- supporten. Rollen kommer att innebära ett visst personalansvar.

Tjänsten innebär regelbundna resor inom Sverige, dock oftast endast över dagen även om längre resor kan förekomma.

Kvalifikationer:

Vi ser att du har en examen från universitet/högskola eller motsvarande arbetslivserfarenhet kopplat till support/service. Vi ser gärna att du har erfarenhet av IT inom vård och omsorgs sektor. Meriterande är om du tidigare har haft personalansvar eller erfarenhet av ledarskap.

Stor vikt kommer att fästas vid dina tidigare erfarenheter och även på dina personliga egenskaper såsom självständighet i kombination med gott omdöme, god samarbetsförmåga och noggrannhet. Arbetet kräver att du är van vid att hålla ett högt tempo och att du är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakter och inge förtroende. Som person är varm och empatisk och har en positiv grundsyn och delar våra värderingar ansvar, glädje och engagemang.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra interna/externa kunder och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Vad erbjuder vi?

Humana erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde sker snarast eller enligt överenskommelse. Placeringsort Örebro.

Sista ansökningsdag är 2015-08-30

Välkommen med din ansökan! 

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Kontaktpersoner på detta företaget

anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator

Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig

Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana Assistans AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 30 juli 2015

Besöksadress

Örebro
None

Postadress

Box 184
ÖREBRO, 70143

Liknande jobb


Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024

28 november 2024