OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? I så fall, välkommen till Humana Individ och Familj!
Om tjänsten
Vi söker en samordnare som vill vara med att starta upp vår dagliga verksamhet på Verkstadsgatan i Ängelholm.
Som personser vi att du med glädjeoch engagemangkan axla rollen som samordnare och ta ansvaröver ett gediget arbete där du ska kunna samarbeta med målgrupperna inom personkrets 1 och 2. Med ett tvärvetenskapligt arbetssätt ska du även vara spindeln i nätet till de boendestödjare och den verksamhetschef som kommer att arbeta här på Verkstadsgatan DV.
Att samordna, leda och följa upp det dagliga arbetet i verksamheten är en viktig del i strävan som samordnare. Utöver detta kommer du även behöva utför ett klientnära arbete och insatser tillsammans med våra boendestödjare. I rollen ingår också att ansvara för bemanning och schema samt stötta i kvalitets- och förbättringsarbete.
I ditt uppdrag som samordnare behöver du vara flexibel, stresstålig, lösningsfokuserad vara tydlig, strukturerad, äga en förmåga att skapa en verksamhetsstruktur, kunskaper i bemötande och förmåga att förmedla glädje.
Vi söker Dig som har:
- Kunskap och tidigare erfarenhet i IBIC och Tydliggörande pedagogik.
- Arbetat med metoder som lågaffektivt bemötande.
- Ett genuint och brinnande intresse av att arbeta med människor.
- Du har ett stort engagemang och en förmåga att ta snabba beslut.
- Minst 2 års erfarenhet av att arbeta med funktionsvariationer.
- Har körkort
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Som person är du relationsskapande, handlingskraftig och har du en god samarbetsförmåga. Vi söker dig som har lätt för att se vad som behöver göras och som engagerar och uppmuntrar alla som på något sätt och vis kommer att delta i arbetet här på Verkstadsgatans DV. Vi kommer att lägga stor vikt på dina personliga egenskaper och tidigare erfarenheter inom det sociala arbetets praktik
Här på Humana erbjuder vi stora möjligheter att utvecklas och växa utifrån dina intressen och kompetensområden.
Vad händer nu?
Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Skicka därför gärna din ansökan redan idag!
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss.
Om Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 medarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm. Läs mer om hur det att jobba hos oss på Humana HÄR
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult