OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För att trivas i rollen som husfru på läckra Rönneberga behöver man ha en hög social kompetens, samt uppskatta att skapa ordning, reda och struktur. Vi tar för givet att du älskar att hålla rent, prydligt, snyggt och att du sätter en ära i att alla offentliga miljöer är representabla och komfortabla och inbjudande för våra besökande gäster. Det innebär att säkra att våra gäster få en ”wow-känsla” när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum.
Våra offentliga miljöer kräver en varm och trygg hand med öga för detaljer och vårt fantastiska team på vår housekeeping-avdelning behöver en stark och tydlig ledare som leder det dagliga arbetet där du även är en naturlig del i den dagliga driften ihop med ditt team.
Du ansvarar för housekeeping-avdelningen och städning av alla offentliga miljöer, restaurang, hotell, hotellrum, badhus, gym, uteterrasser och back office.
I ditt uppdrag ingår ett nära samarbete med receptionen, bokning och vår hotellchef på daglig basis. Utöver ser vi att du har tidigare erfarenhet av beställningar, upphandling städ/tvätt, ledarskapsskills samt ekonomisk kunskap med arbete mot budget/prognos. Du är vår interna projektledare för diverse projekt till teamet på Rönneberga.
Vem söker vi?
Nu söker vi en strukturerad ledare med hög social kompetens som gillar att skapa struktur, omge sig av ordning och reda samt leda hotellets städteam genom ett tydligt ledarskap. Vi erbjuder en god arbetsmiljö med bra anställningsvillkor och härliga kollegor. Vårt Rönneberga har en familjär och folklig tonalitet mot både gäst och kollegor.
Kvalifikationer vi önskar
• Erfarenhet av hotellstäd och att leda housekeeping/städavdelning
• Inspirera, entusiasmera och säkra kvalitén
• Positiv och social person
• Flexibel och kreativt lösningsorienterad
• Erfarenhet av hotellstäd och att leda housekeeping/städavdelning
• Inspirera, entusiasmera och säkra kvalitén
• Positiv och social person
• Flexibel och kreativt lösningsorienterad
• Kvalitetssäkra samt leda och fördela arbetet i den dagliga driften
• Ansvara och planera för att leda vår externa städfirma
• Beställningsvana av städprodukter, tvätt och linne
• Övergripande syn och ansvar av alla offentliga miljöer
• Socialt värdskap
• Systemkunskap från hotell och bokningssystem är önskvärt
Om arbetet
Arbetstider varierar och inkluderar dagar, kvällar och helger. Vi tillämpar kollektivavtal. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och ett arbete i en stimulerande och trevlig arbetsmiljö. Vid frågor om tjänsten, välkommen att kontakta Gunilla Runsten, VD.
Kontaktpersoner på detta företaget
Food & Beverage manager Glenn Poulter
070-614 74 74
Receptionsansvarig Ulrika Nyström
08-446 78 00