OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hölick Havsresort ligger på Hornslandets sydspets, 3 mil öster om Hudiksvall, och är en unik del av Sverige. De vidsträckta stränderna och dess överraskande vackra natur bjuder besökaren på en unik blandning av sköna dagar på stranden och genuina naturupplevelser. Anläggningen har anor från att ha varit en Domöncampingplats men har under den senaste 10 års perioden inlett en utveckling mot ett resort koncept. Anläggningen består idag av ett ca 100 bäddar i innovativa boenden, 2 restauranger, SPA, padelbanor, butik och har en campingplats.
Visionen är att skapa en premiumupplevelse vad gäller boende, mat och aktiviteter i en unik natur och havsmiljö.
Husfru
Vi söker en engagerad och rutinerad husfru till Hölicks Havsresort. Som husfru leder och fördelar du arbetet och ingår naturligt i den dagliga driften. Housekeeping ansvarar för all städ på alla boenden och övriga gästutrymmen.
Du tar hand om befintlig och ny personal där du ser till att de får den kunskap de behöver för att kunna utföra sina arbetsgifter på bästa sätt enligt våra standards. Övriga arbetsuppgifter är att kontrollera städade rum, göra beställningar, personaplanera efter beläggning och ekonomiska mål samt driva avdelningens kvalitativa arbete framåt. Du arbetar nära receptionen och management i ditt dagliga arbete. Arbetstiderna är i huvudsak vardagar men även kvällar och vissa helger kan förekomma.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som husfru och som drivs av att göra ett gediget arbete tillsammans med din personal för att våra gäster ska trivas och checka in på en ren och fräsch resort– varje dag!
Du är stresstålig och har lätt för att samarbeta, du skapar arbetsglädje har tidigare erfarenhet att av leda personal och att få arbetet utfört.
Du är omtänksam och gillar att ge service och att få andra att trivas och göra det lilla extra. Du är glad, stresstålig, noggrann med sinne för detaljer som gillar att arbeta flexibelt över gränserna och självständigt kan lösa situationer som uppstår på resorten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Personalplanering – bemanning, rekrytering
• Driftsledningen av det dagliga arbetat på avdelningen
• Arbeta i hotellsystemet Sirvoy
• Göra beställningar, ha kontakt med tvättleverantören
• Kontrollera städade rum innan ankomst
• Se till att husförråd & övriga förråd är påfyllda och har god ordning
• Alla övriga förekommande arbetsuppgifter och problemlösningar inom avdelningen
Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet som husfru med personalledning
• Flytande svenska i tal och skrift är ett krav, ytterligare språk är meriterande
Tidsbegränsad anställning 8 maj – 30 september 2023
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum 30 mars 2023.
Har ni frågor angående tjänsten kontakta Clara Tilk på clara.tilk@holick.se