OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du design, stil och vackra miljöer? Vi söker dig som tycker att detaljerna är det som gör skillnaden. Näsby Slott är Stockholms boutiqueslott och här har det anordnats otaliga fester, möten och bröllop genom åren. Casual, Contemporary och Classy är våra ledord. Vi hoppas du också känner igen dig och vill vara med och skapa gästupplevelser av klass.
Näsby Slott ligger vackert intill Näsbyviken i Täby bara 15 minuter från Stockholm City. En självklar plats för livets alla glädjestunder, ett andra kontor för möten och konferenser och en naturlig samlingsplats för en afterwork med vänner eller en utflykt med familjen. På vår egen kvarterskrog, Lilla Slottkrogen och Doras Vinbar kan våra gäster njuta av en enkel och otvungen middag men. som är riktigt bra. Hos oss är också våra fyrbenta vänner välkomna.
För mer info gå in på vår hemsida www.nasbyslott.se
Vi söker nu en Husfru med fokus på kvalté, effektivitet och samarbete.
PROFIL
• Praktisk erfarenhet inom hotell- & konferens
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Mycket god datorvana och kunskap om Officepaketet
• Gilla administration, vara flexibel, strukturerad och noggrann
• Ha eget driv och vara målinriktad
• Intresse för inredning & hotelltrender
• Bidra till ett ärligt och öppet klimat där vi hjälper varandra att nå målen
• Lösnings- och utvecklingsorienterad problemlösare med helikopterseende
• En teammedarbetare med förmåga att kunna arbeta självständigt
• Trivs med och uppskattar gäst- och medarbetarkontakten
ANSVARSOMRÅDE
• Att konstant säkerställa att gästen alltid får bästa tänkbara upplevelse enligt
• mottot; ”Livets Goda” och att aktivt arbeta för att få nöjda gäster samt förekomma gästernas förväntningar.
• Följa företagets mål och driva sina egna uppsatta mål
• Aktivt leda housekeepings dagliga arbete mot uppsatta rutiner
• Regelbunden avstämning med vaktmästaren gällande felanmälningar.
Reception/konferens
• Säkerställa att alla lokaler är representativa dagligen
• Aktivt delta i utvecklingen av den fysiska konferensmiljön
• Bidra till gott lagarbete i verksamheten där vi gör varandra starka genom samarbete
• Vid behov vara den som välkomnar konferensgrupper
• Vid behov medverka vid evenemang utanför ordinarie arbetstid
Husfru ansvar
• Rumskontroll och övrig kontroll enligt schema.
• Ansvara för slottets blommor inne och ute.
• Ansvarar för att de utav Stockholm Meeting Selection´s uppsatta policys, hygien-,
• säkerhet- och kvalitets regler efterföljs på avdelningen.
• Ansvarig för att rutiner på avdelningen är uppdateras, genomgångna och säkerställ att dessa efterlevs aktivt uppdatera och implementera rutiner på avdelningen
• Ansvarig för avdelningens löpande inköp och beställningar i samråd med FOM.
• Ansvarig för schemaläggning av städpersonal i samråd med FOM.
• Ansvarig för fördelning av inkommande beställda varor till egen avdelning
• Ansvarig för städning av slottets/hotellets rum, konferenslokaler och allmänna ytor och vid brist av städpersonal själv utföra arbetsuppgiften
ÖVRIGT
• Medverka till bra samarbete och kommunikation med övriga avdelningar
• Att ta del av all muntlig och skriftlig information och aktivt delta i alla enhetens möten.
• Att sträva efter att daglig effektivitet uppnås och bidra till en jämn arbetsbelastning
• Aktiv medverkan till att gästerna erhåller den service och omtanke som målsätts
• Att behandla konfidentiell information med diskretion gentemot företag och med respekt mot gäst
Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan snarast. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. För ytterligare information kontakta Robert Gynne, robert.gynne@meetingselection.se
Vi ser fram emot att välkomna dig till vår familj – vi ser fram emot din ansökan.