OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett mycket långt konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en duktig husfru/receptionist som skall arbeta deltid, ca 5 timmar varje dag.Omfattning ca 25 timmar i veckan.Start omgående.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med enklare receptionsuppgifter samt med ombesörjning av företagets lokaler, såsom städning, se till blommorna, göra snyggt i köket efter fikat, kontrollera att konferensrummet har allt det behöver o.s.v.I tjänsten igår även inköp av mat och kontorsmaterial samt posthantering.I receptionsuppgifterna ingår ej några telefonistuppgifter, då företaget har ett callcenter som tar hand om detta.Kvalifikationer: Vi tror att du som söker den här tjänsten har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Det måste fungera att under lång period endast arbeta ca 5 timmar varje dag.Arbetstid ca 10.00 - 15.00.Kanske är du pensionär med en önskan att fortsätta arbeta i en begränsad omfattning.Som person är du serviceminded och har inget emot att vara lite ?allt i allo?.Du är positiv, initiativrik och flexibel.Det är även viktigt att du kan arbeta självständigt samt har god fysik då arbetet kan innebära en del ganska tunga lyft i samband med matinköp. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet till ett roligt och varierande arbete på ett trevligt företag, mitt i centrala Göteborg.Ansökan: Låter det intressant?Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00