OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Husvärd kommer du att ansvara för fastighetsdrift av lokaler och lägenheter i Ås förvaltningsområde. Du kommer att arbeta i en bred roll som ställer krav på planering, arbetsledning och service i kund och leverantörskontakter samt praktiska moment kopplat till fastighetsskötsel. Tillsammans med tre fastighetsskötare planerar du arbetsinsatser och löpande underhåll, där du står som första kontaktperson mot kunder och leverantörer.
Rollen ställer krav på teknisk kompetens så väl som ledarskap, service och koordinering. Du kommer att arbeta i nära samverkan med fastighetsskötarna och våra hyresgäster där du bidrar till att skapa ett attraktivt boende och trivsamma mötesplatser med hög kvalitet.
Du planerar och deltar i det dagliga arbetet med att självständigt utföra drift, skötsel, felsökning, underhåll och reparationer på våra fastigheter inklusive teknisk utrustning samt skötsel av tillhörande grönytor. Du ansvarar också för uppföljning av beställda varor, interna och externa tjänster. Det är viktigt att du har ett stort intresse för struktur administration och dokumentation. Som husvärd kommer rollen innebära stor variation under säsongen.
I din roll som Husvärd kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Drift av fastigheter
- Kund och leverantörskontakter
- Arbetsledning och planering
- Tekniska installationer och underhåll
- Administrativa arbetsuppgifter
Tjänsten som Husvärd är en kollektivanställning med stationering i Ås. Tjänsten planeras tillsättas under hösten eller enligt överenskommelse.
Om dig
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning med inriktning inom fastighet/teknik, alternativt motsvarande relevant utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser att du har något års erfarenhet från fastighetsteknik och arbetsledning. Kompetenser inom el service, VVS och bygg är mycket meriterande.
Som person är du affärsmässig, flexibel och trivs att arbeta i ett tidvis högt tempo. Du kommer att arbeta självständigt, med stor frihet för att lösa de utmaningar du ställs inför i ditt arbete. Du har en utpräglad drivkraft att få saker att hända på ett effektivt sätt och med god kvalité. Viktigt för tjänsten är att du har en mycket god samarbetsförmåga och en schyst attityd till arbetet och dina medarbetare som genomsyras av lojalitet samt en stark vilja att alltid bidra med ditt bästa för att uppnå våra mål.
Viktigt för tjänsten är:
- Serviceinriktad
- Problemlösare
- Samarbetsförmåga
- Flexibel
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Krokomsbostäder
Krokomsbostäder är ett kommunägt bostadsbolag i Krokoms kommun. Vi erbjuder ett schyst boende till alla oavsett fas i livet. Krokomsbostäder är Krokoms kommuns största hyresvärd med ett varierande utbud av bostäder och lokaler i olika delar av kommunen och i varierande storlekar och prisklasser. Ungefär vart sjätte hushåll bor hos oss vilket innebär ett särskilt ansvar att förvalta. Vi äger och förvaltar cirka 1 228 bostäder och cirka 23 000 kvadratmeter lokaler, till detta har vi uppdraget att förvalta kommunens verksamhetslokaler om cirka 100 000 kvadratmeter.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Filip Johansson via Adecco 073-684 70 01, filip.johansson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Husvärd, Bovärd, Fastighetsskötare, Fastighetsförvaltare, Hyresvärd, Fastighet, Kommun, Ås, Krokom, Östersund, Krokomsbostäder, Adecco
Artiklar i detta ämnet
- Faran i fuktskadade hus
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147