Hyresadministratör

Hyresadministratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi hyresadministratörer till Castellum! Har du starka administrativa kunskaper? Trivs du i en roll där du får användning av dina såväl administrativa som kommunikativa egenskaper? Då kan du vara den vi söker.

Rollen som hyresadministratör passar dig som är målinriktad och lösningsorienterad. Du brinner för administration och struktur, ordning och reda. Det känns naturligt för dig att möjliggöra goda kontakter mellan olika parter, både hyresgäster och interna
kollegor.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att
trivas hos oss.

Ansvarsområden
I rollen som hyresadministratör får du vara med och sköta hela hyresadministrationprocessen. 

Vanligt förekommande arbetsuppgifter som hyresadministratör kan bland annat innebära:
Registrera fastigheter och objekt i databas vid nya uppdrag/förvärv.
Registrering av hyreskontrakt.
Administration av uppsägningar.
Hyresavisering.
Registrering av inbetalningar.
Påminnelse- och kravhantering i samarbete med inkassoföretag.
Stötta förvaltningen.
Daglig kontakt med hyresgäster.


Kvalifikationer
Goda kunskaper inom PM eller annat fastighetssystem.
Erfarenhet av hyresadministration.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande!

Om företaget
Vi ser oss inte som fastighetsförvaltare, vi är fastighetsutvecklare. Vi värdesätter framåtanda och optimism och har skapat ett öppet arbetsklimat. På så sätt tror vi att vi lockar fram nytänkande och kreativitet hos våra medarbetare. Vi är en arbetsplats för människor som vill växa och utvecklas i sitt yrkesliv.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2023
  • Ansök senast: 14 maj 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024