OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som är student och vill jobba hos vår kund med hyresadministration. Framtiden är ett konsultföretag. Våra konsulter utgörs av personer i pågående högskolestudier samt färdiga akademiker vilka nyligen har avslutat sina studier. Vår företagside är att minska avståndet mellan våra konsulter och företag. Detta åstadkommes genom att Framtiden erbjuder kompetent personal i form av Sveriges vassaste studenter och färdiga akademiker, antingen för konsulting eller för rekrytering. På det sättet bereds våra konsulter möjligheten att stifta bekantskap med det näringsliv som sedermera blir arbetsliv. Om kunden: Vår kund är ett företag vars huvudverksamhet består av förvaltning och skötsel av fastigheter. Arbetsuppgifter och omfattning: Din uppgift blir att förstärka avdelningens personalstyrka vid ökad arbetsbelastning, i första hand gällande när antagningsbeskeden till universitet kommer ut, det blir då ökad efterfrågan på studentlägenheter. Arbetsuppgifterna innefattar främst att registrera hyreskontrakt i systemet samt administrering av nycklar och kvittenser samt övrig administrativ assistens till ordinarie personal. Ytterligare uppgifter kan bli aktuellt efterhand. Arbetet kommer att utföras på heltid med start i slutet av november och fram till mitten av januari. Därefter kommer omfattningen vara deltid, vid arbetstoppar. Under sommaren kommer det åter att vara aktuellt med arbete på heltid. Skallkrav: Arbetet kräver att du har god datavana och kunskaper i engelska. Meriterande krav: Meriterande är om du har någon form av erfarenhet från administrativt arbete och servicearbete. Personliga egenskaper: Vi söker dig som är utåtriktad och social. För att lyckas i arbetet behöver du också kunna hantera stress på ett bra sätt.