hyresadministratör

hyresadministratör

Arbetsbeskrivning

Om Balder
Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Har du också modet att våga testa nytt? Nu söker vi en hyresadministratör till kontoret i Göteborg.
Arbetsdagen handlar i korta drag om att:
Hjälpa vår förvaltningsorganisation att göra rätt beträffande hyresadministration. Vi arbetar i nära samarbete med kollegor inom förvaltning, ekonomiavdelning och hyresadministration. Som hyresadministratör är du spindeln i nätet för Balders intäkter och kontrollerar att det blir rätt i systemet (PM).
Några av dina arbetsuppgifter är:
Kontraktshantering, hyresavisering och kundfakturering
Hantera inbetalningar, kundreskontra och inkasso
Hyresändringar
Registrera och utföra kvalitetskontroll vid fastighetstransaktioner
Centralt stötta förvaltningen

Hur är du?
Vi söker en person med en välutvecklad problemlösningsförmåga, som kan identifiera fel och åtgärda dem i systemet. Rollen ställer höga krav på ansvarstagande, då hyresadministrationen är ansvarig för att kvalitetssäkra Balders intäkter. Som hyresadministratör har du många ärenden igång samtidigt och du behöver därför ha lätt för att prioritera.
Vi har påbörjat vår digitaliseringsresa och vi ser gärna att du vill vara en aktiv del av den där du kommer med idéer kring hur vi kan utveckla och effektivisera vårt arbete. Detta medför flertalet förändringar och passar den som tänker nytt och flexibelt.
Teamet för hyresadministrationen samarbetar mycket, vilket kan innebära att vi ibland behöver kavla upp ärmarna och hjälpa varandra där det behövs, även om arbetsuppgifterna kan ligga utanför vad du är van vid. Här är det laget före jaget som räknas.
Ansökan
Låter detta som en tjänst för dig? Fantastiskt! Vi intervjuar löpande så ansök därför gärna redan idag eller senast 2021-04-19. Glöm inte att bifoga CV och svara på våra urvalsfrågor. Efter att ansökan har kommit in så får du ett mail med en länk med tillgång till våra rekryteringstester. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning.
Har du frågor som inte besvaras av annonsen eller www.balder.se får du gärna höra av dig till rekryterande gruppledare Jessica Karlsson via jessica.karlsson@balder.se
Hjärtligt välkommen att bli en del av oss och välkommen till en bransch som är full av möjligheter.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FASTIGHETS AB BALDER SKÖVDE
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2021
  • Ansök senast: 19 april 2021

Postadress

Timmervägen 9 A
SKÖVDE, 54164

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024