Hyresadministratör

Arbetsbeskrivning

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se


Azets hjälper företag med allt inom ekonomi, lön och HR. Nu letar vi efter dig som vill arbeta på vår avdelning som fokuserar på att göra livet enkelt för våra stora kunder inom fastighetsbranschen. 

Vi jobbar i en organisation där vi har ett ständigt fokus på kunden och kontinuerligt utvecklingsarbete men utan att tappa fokus på det som är viktigast, att ha roligt längs vägen! Du kommer ha en viktig roll hos oss då du, med din kompetens inom fastighetsbolag, tar oss till nästa nivå av service.

I rollen som hyresadministratör har du ett kvalitetsansvarig för hyresadministration samt uppföljning av hyres- och kundfordringar. Du är ett stöd i frågeställningar som rör b.la hyres- och kundfordringar. Du hanterar hyresaviseringen samt övrig fakturering som är kopplad till hyreskontrakt. Vidare hanterar du betalningar, ansvarar för löpande registervård och säkerställer så allt är uppdaterat och färdigställt för fakturering.

Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är b.la att 

registrera hyresavtal
uppsägningar
överlåtelser
hyreshöjningar
övriga korrigeringar av hyror. 
Vem är du?

gymnasial utbildning med inriktning ekonomi
erfarenhet av arbete med ekonomi, gärna kundreskontra
erfarenhet av fastighetsbranschen
vana av kundbemötande 
Vi letar efter dig som tar initiativ och arbetar för att kontinuerligt skapa förändring och förbättringar.

Låter det intressant?

Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Sead Sierhuis på sead.sierhuis@azets.com alternativt Cecilia Jerresand på HR cecilia.jerresand@azets.com. 

Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta de via följande mejladress unionenklubben.azets@gmail.com 

Vi går igenom urvalet och intervjuar löpande till denna tjänst. Tillträde är enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén

Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azets Insight AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2021
  • Ansök senast: 13 augusti 2021

Besöksadress

Lindhagensgatan 94
None

Postadress

Box 34 212
Stockholm, 10026

Liknande jobb


Redovisningskonsult - Extra

Redovisningskonsult - Extra

3 oktober 2024

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Kundansvarig redovisningskonsult, Järfälla

Kundansvarig redovisningskonsult, Järfälla

2 oktober 2024