OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
FF Fastighetsservice är ett av Sveriges äldsta bolag inom fastighetsförvaltning med anor från 1976. Med 100 anställda och verksamhet på ett 20-tal orter runt om i Sverige är vi ett tryggt och pålitligt val för våra kunder, varav många har varit hos oss sedan 70-talet. Vi sätter stor stolthet i vår värdegrund med fokus på anställda och uppdragsgivare, och tack vare korta beslutsvägar och tät dialog agerar vi snabbt och flexibelt på kunders önskemål.
Arbetsuppgifter
I rollen som hyresadministratör jobbar du på uppdrag av våra kunder och med uthyrning av deras lägenheter. Rollen är bred och innefattar allt som har med hyreskontrakt att göra, vilket innefattar tecknande av nya kontrakt, hantering av uppsägningar, kundreskontra och viss ekonomisk rapportering till våra kunder.
En stor del av rollen är kommunikation med våra kunders hyresgäster via telefon och mejl, men även kommunikation med våra kollegor på andra orter i landet och med andra samarbetspartners när det gäller in- och utflytt, besiktningar, nyckelutlämning mm.
Kvalifikationer
Du är van att arbeta självständigt och hantera kundkontakter. Du beskrivs som strukturerad och du gillar att ha ordning och reda på din arbetsplats. Vidare ser vi gärna att du är engagerad, social och serviceinriktad.
Du har lätt för att skapa förtroendefulla och goda relationer med såväl kunder som kollegor samt delar våra värderingar om prestigelöshet, pragmatism och lagarbete. Då vi kommunicerar med våra kunder dagligen är det ett krav att du behärskar svenska i tal och skrift.
Omfattning och placeringsort
Tjänsten är heltid med placering i Norrköping.
Tillträde och lön enligt överenskommelse.
Vi gör löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan.