Hyresadministratör

Hyresadministratör

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som hyresadministratör och göra en stor samhällsnytta? Sök tjänsten redan idag!

Om uppdraget

Vi på Bemannia söker en hyresadministratör till vår kund som påverkar vårt samhälle positivt. Tjänsten avser att jobba som konsult via oss på Bemannia för vår kund på heltid. Som hyresadministratör kommer du arbeta på ekonomiavdelningen, med placering i centrala Göteborg. Totalt är det drygt 13 anställda på avdelningen. Hyresadministratören ingår i hyresadministration, som består av tre hyresadministratörer och en assistent hyresadministration. Uppdraget startar omgående och varar i 6 månader med stor chans till förlängning.

Sök tjänsten redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Tjänsten söks genom att klicka på ansök nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan ansökan görs via Bemannias hemsida.

Dina arbetsuppgifter

Vår kund förvaltar ca 19 700 lägenheter i deras fastighetssystem Fast 2. Ärendehanteringen sker i Lime och ekonomisystemet är Agresso.

Arbetsuppgifterna är huvudsakligen att sköta dagliga uppgifter inom hyresadministration, vilket kan vara att läsa in och bokföra inbetalningar, fakturera kunder, avstämningar samt registervård. Du kan även behöva hjälpa till med andra uppgifter såsom avisering, inmatningar av uppgifter inför avisering, påminnelse- eller kravhantering.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som är kan bidra med att hålla en hög kvalitet genom att du är noggrann,
strukturerad och kunnig inom hyresadministration samt redovisning. Du ska även vara
beredd att ta dig an olika arbetsuppgifter och utmaningar.

- Du bör ha erfarenhet av att administrera hyreskontrakt i ett fastighetssystem.

Meriterande:

- Erfarenhet från fastighetsbolag med kontraktshantering i Fast2 eller PM (Unit4) eller likvärdigt.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Ydalia Mendoza, Ydalia.Mendoza@bemannia.se eller på nummer 070-833 23 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2022
  • Ansök senast: 22 november 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb