Hyresadministratör / Hyresredovisare till Attraktivt företag i City

Hyresadministratör / Hyresredovisare till Attraktivt företag i City

Arbetsbeskrivning

Vi på Delta Consulting har nu fått äran att hjälpa vår kund i Stockholm att hitta en Hyresadministratör. Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering.

Start: Omgående!

Vår kund

Vår kund tillhandahåller attraktiva kommersiella fastigheter av kvalité.
Du kommer ansluta till ett friskt och välskött företag som värdesätter mjuka värden, god stämning och gemenskap. Kontoret är beläget i moderna och luftiga lokaler mitt i City.

Din profil

Vi söker dig med med minst 2 års erfarenhet som Hyresadministratör. Din erfarenhet möjliggör att du snabbt komma in i rutiner och system hos vår kund. Du kommer främst arbeta i Vitec 3L (hyresmodulen) och tidigare kunskaper i detta system är av vikt. Hos vår kund är prioriteras samarbete och kundnöjdhet, du behöver därför vara kommunikativ, omtänksam, noggrann och värdesätta deadlines.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Hyresredovisning
- Avisering
- Månatlig genomgång av inbetalda hyresavier
- Registring av hyresavtal
- Hantera inkassoärenden
- Kundkontakt


Skallkrav:

- 2 års erfarenhet av Hyresadministration
- God erfarenhet av Vitec 3L (Hyresmodulen)


Meriterande:

- Erfarenhet från Fastighetsbranschen

Låter det intressant?

Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2020
  • Ansök senast: 4 mars 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


20 november 2024

Avdelningsekonom till CBRN-skydd och säkerhet

Avdelningsekonom till CBRN-skydd och säkerhet

20 november 2024

Fastighetsadministratör

Fastighetsadministratör

4 november 2024

30 oktober 2024