Hyresadministratör - Klövern

Arbetsbeskrivning

Hyresadministratör till Klövern
Till Klöverns servicekontor i Nyköping söker vi dig som har servicekänsla, är noggrann och gillar att arbeta med administration. Detta är ett konsultuppdrag om sex månader där du är anställd av OnePartnerGroup. Start omgående, alternativt slutet av augusti.
Klövern är ett börsnoterat fastighetsbolag som med närhet och engagemang erbjuder attraktiva lokaler och aktivt bidrar till stadsutvecklingen i tillväxtregioner. Bolagets vision är att skapa attraktiva och hållbara miljöer för framtidens företag, individer och samhälle. Det kräver ett aktivt byggande av stadsdelar, områden och olika näringslivskluster.

Dina arbetsuppgifter:
Som hyresadministratör hos Klövern ingår du i ett team på sju personer. Du får en central roll där du till största del arbetar mot utvalda affärsenheter, nära kollegor och hyresgäster. I rollen som hyresadministratör kommer du bland annat att ansvara för avtalsadministration och bistå förvaltningen samt hyresgäster i frågeställningar rörande avtal och kundreskontra. Vidare ansvarar du för löpande registervård, hyresavisering och kravhantering samt bokslutsavstämningar.

Din profil:
Du som söker tjänsten har; gymnasial utbildning eller högre, ekonomisk inriktning är meriterande men inget krav
förmågan att kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift
mycket god datorvana och kunskaper i MS Office
erfarenhet av kundservice och administration
erfarenhet av fastighetsbranschen, hyresjuridik och hyresadministration är meriterande
social kompetens, engagemang och är kommunikativ
I den här rollen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Rollen ställer höga krav på din administrativa och serviceinriktade förmåga då du kommer ha många interna och externa kontakter både per telefon och e-post. Du är prestigelös och innovativ och löser dina uppgifter på ett effektivt och flexibelt sätt. Du gillar att arbeta i team och du bidrar till ett gott arbetsklimat. Du är resultatinriktad och trivs med att jobba mot återkommande deadlines och är inte rädd för att lägga in en extra växel när så behövs.
Klövern erbjuder dig ett brett arbetsfält där de jobbar långsiktigt och hållbart med visionen att skapa miljöer för framtidens företagande. Liksom dem har du kunden i fokus och det ska kännas naturligt att arbeta efter Klöverns motto ”att var dag underlätta kundens vardag”. Mer info om Klövern, deras medarbetare och fastigheter finns på klovern.se.

Övrigt:
Placeringsort: Nyköping                                                              
Arbetstider: Heltid, dagtid: mån-fre                                                         
Vänligen uppge i din ansökan när du är tillgänglig för start!                                                       

Frågor om tjänsten hanteras av Henric Forsman, senior rekryteringskonsult, henric.forsman@onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2020
  • Ansök senast: 5 juli 2020

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024