OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som hyresadministratör på Stenbocken kommer du att spela en viktig roll för att säkerställa en smidig hyresprocess för Stenbockens bostads- och lokalhyresgäster.
Du kommer framförallt ansvara för arbete av administrativ karaktär såsom avisering gällande lokaler och bostäder. Stödja fastighetsförvaltare i diverse frågor samt hantering av bland annat inbetalningar och påminnelser. Du ingår i ett dedikerat team av fastighetsprofessionella och arbetar i en positiv och samarbetsvillig arbetsmiljö.
I din roll som hyresadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Hantering av hyresavtal och administrering av hyresfakturor, betalningshantering och kundservice för hyresgäster i fastighetssystemet Din Hyresvärd
• Hantering av post, mejl och olika hyresgästärende.
• Hantering av Stenbockens sociala medier och övriga administrativa uppgifter förekommer.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som administratör inom fastighetsbranschen eller arbetslivserfarenhet och/eller utbildning som bedöms likvärdig samt grundläggande ekonomikunskap.
Vidare ser vi att du är självständig, tar egna initiativ och har förmågan att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter där du även kan omprioritera. Du är noggrann, van vid att arbeta strukturerat och lösningsfokuserad.
Rollen involverar mycket interaktion med hyresgäster, kollegor och andra intressenter därav är en god kommunikationsförmåga samt känsla för högklassig service oerhört viktiga för att lyckas i rollen.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare relevanta erfarenhet och utbildning
• Erfarenhet från hyresavisering
• Grundläggande ekonomikunskap
• Ha goda datakunskaper och van vid att arbeta i Officepaketet
• Mycket meriterande med tidigare erfarenhet i fastighetssystem Din Hyresvärd
• Du hanterar svenska mycket väl i både tal och skrift
• B-körkort är också meriterande
Tjänsten som Hyresadministratör är 75-100% enligt överenskommelse och en fastanställning med start omgående. Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 till 17:00 och du utgår från Stenbocken huvudkontor i centrala Helsingborg. Sista ansökningsdatum är den 16 april 2024
Om Stenbocken
Stenbocken AB har lång erfarenhet av såväl fastighetsförvaltning som av att utveckla och genomföra fastighetsrelaterade projekt.
Vår huvudsakliga uppgift är att långsiktigt äga och förvalta hyresbostäder och kontors-/industrilokaler, samt att bygga och utveckla bostadsrättsfastigheter i Nordvästra Skåne.
Stenbocken AB ska stå för kreativitet, nytänkande och bidra med en gedigen erfarenhet. Vi vill vara med och utveckla Helsingborg.
Vi förvaltar idag ca 600 lägenheter och har ca 30 000 m2 kontors-/industrilokaler. Alla fastigheterna är belägna i Helsingborg och Höganäs. En hel del av dessa är förvaltningsfastigheter, men några är projektfastigheter för vilka vi har utvecklingsplaner med idéer och mål vi ska uppnå.
Läs mer om Stenbocken: https://stenbocken.se/
Kontaktuppgifter
I denna rekryteringsprocess samarbete Stenbocken med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Rahma Mallek via Rahma.Mallek@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Urval kommer att ske löpande
Välkommen med din ansökan redan idag!
Sökord
Hyresadministratör, administratör, Stenbocken, Fastighetsförvaltare, uthyrare, Helsingborg, Dinhyresvärd, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147