Hyresadministratör med receptionsansvar.

Hyresadministratör med receptionsansvar.

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en hyresadministratör med receptionsansvar till en av våra kunder i Helsingborg. Konsultuppdraget börjar omgående och varar i några månader. Kunden är öppen för både deltid och heltid. (70 - 100 %) SÖKORD: reception, administration, post, koordinator

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som hyresadministratör kommer du att ha växel- och receptionsansvar där du tar emot felanmälningar från hyresgäster och besökare till kontoret. Du har en koordinerande roll där några av dina arbetsuppgifter är att köpa in kontorsmaterial, posthantering, dokumentation och arkivering av handlingar. Du kommer även att vara dina kollegor behjälplig med hyresadministration där förekommande uppgifter kan vara att upprätta hyreskontrakt och vara behjälplig i hyresgästfrågor.

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom administration, kundsupport eller reception. Du har en fullgjord gymnasieutbildning med ett stort stort intresse för fastighetsbranschen. Som person är du både lättlärd och intresserad av att ta dig an nya utmaningar. För att trivas i rollen är du en person som är van vid att ge god service och kan arbeta såväl självständigt som i en grupp. Du är flexibel, strukturerad och noggrann i ditt arbete. Du har B-körkort.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2023
  • Ansök senast: 16 juli 2023

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


22 november 2024

Receptionist

Receptionist

19 november 2024