Hyresadministratör med redovisningskunskaper

Hyresadministratör med redovisningskunskaper

Arbetsbeskrivning

Nu behöver vår kund, som är ett bostadsbolag i norra Stockholm, tillfälligt förstärka sin ekonomifunktion med en redovisningsekonom/hyresadministratör under 3-6 månader. Kunden önskar tillträde så snart som möjligt.

För att lyckas i rollen behöver man kunna samarbeta med medarbetare och chefer samt även parter utanför organisationen.  

I uppdraget ingår bland annat att hantera hyresesaviseringar och administration av hyreskontrakt. Du kommer även att hantera uppsägningar och överlåtelser av hyresavtal 

För att lyckas i uppdraget behövs en ekonom med viss kunskap om redovisning och gärna med med erfarenhet från hyresadministration. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i Visma Proceedo fakturering, Visma Redovisning & Reskontra (ROR) är det en stor fördel.

Arbetsuppgifter

• Hyresesaviseringar och hantering av hyreskontrakt
• Hantera uppsägningar och överlåtelser av hyresavtal
• Kontoavstämningar i kundreskontra.

Din kompetens

• Utbildning inom ekonomi från universitet eller liknande yrkesutbildning inom ekonomi
• Erfarenhet av hyresadministration och kundreskontra
• Erfarenhet av enklare löpandebokföring och avstämning av vissa konton
• Goda kommunikativa egenskaper

Arbetet sker huvudsakligen på plats hos kunden som sitter i fina lokaler nära pendeltågsstationen.

Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta mig.

Patrik Kvarnlind, 0738-581010, patrik.kvarnlind@financefamily.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Finance Family AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2024
  • Ansök senast: 15 december 2024

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024