OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en lojal, ambitiös och strukturerad person, som vill arbeta på ett företag med platt organisation där alla hjälps åt? Då kan denna tjänst vara något för dig!
Som hyresadministratör kommer du framför allt att arbeta med uthyrning av bostäder. Du ansvarar över ett flertal fastigheter där du hanterar samtliga frågor som kan uppstå i hyresförhållandet. Du lägger ut hyresrätter och hittar hyresgäster. Du handlägger lägenhetsbyten och driver utredningar kring otillåtet boende, störningar samt obetalda hyror. Du kommer även ha ansvar för aviseringar och kravhantering.
Du kommer ha många kontaktytor, som hyresgäster och hyresvärdar samt ett nära samarbete med dina kollegor. Du planerar dina egna dagar, och arbetar med flera arbetsuppgifter parallellt. Du har datorn och telefonen som dina främsta arbetsverktyg.
Detta är en direktrekrytering till vår kund. Startdatum omgående, för rätt person.
Om företaget
Vår kund arbetar med att långsiktigt äga, förädla och förhyra fastigheter, genom kontroll över hela kedjan. De arbetar med att skapa kostnadseffektiva och bra lösningar. Förvaltningen av deras fastigheter sköter dem själva, med egen personal och egen fastighetsskötsel. Deras mål är att skapa attraktiva hyresrätter som är byggda med stor omsorg och god kvalitét. Dem är måna om att renovera lägenheter vid behov för att det ska kännas tryggt och trevligt att bo i deras fastigheter. Detta har medfört att vår kund är mycket stor och känd inom fastighetsbranschen.
Din profil
Vi söker dig som tar ansvar över din egen roll, du har arbetsmoral är driven och strukturerad. Då mycket av ditt arbete kommer ske efter deadlines, handlar det om att var uppmärksam och effektiv i ditt arbete. Du är duktig på att ta eget ansvar över dina arbetsuppgifter, hantera flera saker samtidigt och har erfarenhet av att prioritera samt planera dina arbetsuppgifter och dagar. Vidare ser vi att du som söker är social, kommunikativ och förtroendeingivande, och tycker om att skapa goda relationer med andra.
Du pratar svenska och engelska flytande. Du är van vid att arbeta med datorer och har arbetat i Office-paketet. Det är meriterande om du tidigare arbetat i ärendehanteringssystem samt kommer från fastighetsbranschen och arbetat med bostäder av något slag. Stor vikt läggs vid personlighet, för att du ska trivas tillsammans med teamet och få ut det bästa av ert samarbete.
Varmt välkommen in med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande. Har du några frågor eller funderingar kring rollen är du välkommen att slå ansvarig rekryterare en signal, Matilda Dahlin 076-869 30 58 eller mejla till matilda.dahlin@2Complete.se.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson